Social Icons

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Ενωση Ερμιονίδας : Παραιτήθηκε και ο β΄αντιπρόεδρος Ανδρέας Μπεκατώρος .

Δημήτρης Φουρνάρος-Ανδρέας Μπεκατώρος
Παραιτήσεων συνέχεια για την ομάδα της Ενωσης Ερμιονίδας  μετά τον πρόεδρο
της ομάδας Δημήτρη Φουρνάρο και τον πρώτο αντιπρόεδρο Γιώργο Πουλή την σκυτάλη πήρε ο Ανδρέας Μπεκατώρος ο οποίος με επιστολή παραίτησης ανέφερε : 

Ύστερα από 2 υπέροχα χρόνια με μια απίθανη παρέα και πολλές συγκινήσεις θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να δηλώσω την παραίτηση μου από το ΔΣ της ομάδας της Ένωσης Ερμιονιδας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα, τους φίλους πλέον αλλά και συνοδοιπόρους σε αυτό το ταξίδι, Δημήτρη Φουρναρο, Γιώργο Πουλη, Γιάννη Παλλη, Χρήστο Ντούβα και την τελευταία χρόνια Δημήτρη Ρεσβάνη. Δεν θα μπορούσα να παραλείψω την Οικ. Κοτσοβου που στάθηκε δίπλα μου στα καλά αλλά και στα δύσκολα. Τέλος ένα μεγάλο συγνώμη στην οικογένεια μου που έφερα σε δύσκολη θέση αρκετές φορές αλλά πάντα ήταν εκεί δίπλα μου να με στηρίζει.
Εύχομαι στην Ενωση Ερμιονιδας ακόμα καλύτερη συνέχεια στο μέλλον.

Με εκτίμηση
Ανδρέας Μπεκατωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates