Social Icons

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Στον 11ο αγώνα δρόμου στην παραλία Ψάθα – Αλεποχώρι έδωσε δυναμικό παρών ο Γιώργος Γεωργόπουλος.( Φωτό).


 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο ( 20/02)  στο
Αλεποχώρι ο  11ος Πανελλήνιος Αγώνας Δρόμου 50 και 100 χλμ . Τον αγώνα διοργάνωσε ο ΑΠΣ Απόλλων Δυτ. Αττικής εις μνήμη Αλέξανδρου Θεοφανίδη τον οποίο παρακολούθησε πολύς κόσμος αφού σε αυτό βοήθησαν και οι καλές καιρικές συνθήκες
Στον αγώνα των 50 χιλιομέτρων συμμετείχαν 102 αθλητές ( 90 άνδρες και 12 γυναίκες) από τους οποίους τερμάτισαν οι 98.
Την Ερμιονίδα εκπροσώπησε ο αθλητής των Summit Runners Γιώργος Γεωργόπουλος ο οποίος με το νούμερο 216 στην πλάτη  τερμάτισε  στην 75η θέση στην γενική κατάταξη και 67η στους άνδρες κάνοντας χρόνο 5:35:23.504.
Ο 32χρονος αθλητής αμέσως μετά τον αγώνα δήλωσε :
"Αν σπρώξεις τον εαυτό σου μέχρι τα όρια του, Θα διαπιστώσεις ότι δεν υπάρχουν όρια". Μ αυτή τη σκέψη ξεκίνησε η φετινή, παρθενική μου παρουσία στον αγώνα της Ψάθας, των 50 χλμ. Μετά από 5,5 περίπου ώρες στέφθηκε με επιτυχία, ύστερα από έντονη σωματική κόπωση, λόγω του όγκου των χιλιομέτρων. Στις υπεραποστάσεις δυο πράγματα διαπίστωσα ότι θα σε ωθήσουν να τερματίσεις, σπάζοντας με το σημερινό αγώνα το φράγμα του μαραθωνίου :
1)η ψυχή, γιατί τα πόδια πλέον εγκαταλείπουν και 2)η προσμονή να τερματίσεις για να αγκαλιάσεις αγαπημένα πρόσωπα. Θέλω να ευχαριστήσω το φίλο, συναθλητή και σπαρταθλητή Γιώργο Φασιλή , για την υποστήριξη που μου παρείχε στο σημερινό αγώνα και τις πολύτιμες συμβουλές του κατά τη διάρκεια του, όλους όσους κατά τη διάρκεια του αγώνα μου σπάσετε τα τηλέφωνα ρωτώντας πως τα πάω και τέλος την οικογένεια μου και πιο συγκεκριμένα τη μοναδική και ξεχωριστή Μάγκη Λύκου την αδερφή μου και τους γονείς μου, για την υποστήριξη, την ανοχή και την αγάπη τους, ώστε να αποτελούν για εμένα το βασικότερο κίνητρο αντοχής και τερματισμού. Σ όλους τους παραπάνω αφιερώνω το σημερινό μου μετάλλιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates