Social Icons

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΦΩΤΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ : ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ



Συνέντευξη στο http://www.aitosports.gr και στονδημοσιογράφο Μιχάλη Δημητρίου έδωσε ο ποδοσφαιριστής της Ενωσης  Φώτης Παπανικολάου για την ανανέωση του συμβολαίου του 




Με τα χρώματα της Ερμιονίδας και την φετινή χρόνια και το πρωτάθλημα της Β Εθνικής κατηγορίας θα αγωνίζεται ο 22χρονος ταλαντούχος ποδοσφαιριστής με καταγωγή από το Νεοχώρι Μεσολογγίου Φώτης Παπανικολάου.
Το  Aitosports.gr  σε επικοινωνία που είχε με τον παίκτης μας ανέφερε:
Τα 2 χρόνια που είμαι στην ομάδα της Ερμιονίδας έχω γνωρίσει πάρα πολλούς ανθρώπους που με έχουν αγκαλιάσει και αγαπήσει τόσο πολύ που πλέων θεωρώ την Ερμιόνη δεύτερο σπίτι μου, όποτε και η επέκταση για ακόμα μια χρονιά της συνεργασίας μας ήταν κάτι που το ήθελα και εγώ πάρα πολύ.
Σε ερώτηση μας για το αν τον αγχώνει ότι την νέα χρονιά θα αγωνίζεται για πρώτη φορά σε ένα πρωτάθλημα όπως αυτό της Β Εθνικής μας απάντησε:
Σίγουρα η παρουσία μου σε ένα πρωτάθλημα όπως αυτό της Β Εθνικής είναι κάτι που κάθε νεαρός ποδοσφαιριστής περιμένει να έρθει κάποια στιγμή, εννοείτε ότι είναι ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα για μένα , θα δώσω τα πάντα ώστε να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που δείχνουν αυτά τα χρόνια προς το πρόσωπο μου».







http://www.aitosports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates