Social Icons

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Σήμερα 25 Γενάρη 2019, αυτή την αποφράδα ημέρα, "ξεριζώθηκε" η ψυχή μου. Απέτυχα. Συγγνώμη.

Του συνεργάτη μας δημοσιογράφου Μίλτου Ιωαννίδη,


Δυστυχώς χάσαμε. Η γενιά μας θα είναι υπόλογη στις σελίδες της ιστορίας του "αύριο".
Θα είναι υπόλογη στις γενιές των Ελλήνων που "έρχονται".
Είμαστε υπεύθυνοι για αυτούς που μας κυβερνούν. Εμείς τους εκλέξαμε. Ας μην τους επιρρίπτουμε ευθύνες.
Εμείς τους πιστέψαμε,εμείς διχαστήκαμε. Γι'αυτους τσακωνόμασταν. Τάχα μου για την...ιδεολογία. Αντί για ταυτότητα του πολίτη, μας ένοιαζε η κομματική "ταυτοτητα". Η στάμπα του χρώματος και του κόμματος. Η καταστροφική συνήθεια του Έλληνα να ανήκει κάπου ντε και καλά!
Εμείς διαχωριστήκαμε στους "από δω" και στους "απο'κει". Εμείς απαρνηθήκαμε την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας. Εμείς απαξιώσαμε τις παραδόσεις μας και τον τρόπο ζωής μας σαν κάτι... παλιομοδίτικο για να γίνουμε μοντέρνοι. Ευρωπαίοι.
Σήμερα με 153 "Ναι" κυρώθηκε μια συμφωνία, (ας μη τη χαρακτηρίσω και λερώσω το στόμα μου), που εκχωρεί το όνομα της Μακεδονίας σε ένα άλλο κράτος.
Εμείς γυρίσαμε τη πλάτη στη κληρονομιά μας. Που μας έκανε μοναδικούς. Ξεχωριστούς. Χάρη σε αυτή τη κληρονομιά αντέξαμε. Επιβιώσαμε σαν έθνος. Τώρα και μάλιστα κατόπιν εορτής είναι αργά για δάκρυα. Το δίχως άλλο πρόκειται για μια εθνική ταπείνωση λόγω της οποίας αισθάνομαι συντριβή.
Νιώθω ντροπή γιατί εγώ ως πολίτης με τη στάση μου, πρόδωσα τους αγώνες, τα ιδανικά, τις θυσίες των προγόνων μου, οι οποίοι έδωσαν τη ζωή τους - - με αυταπάρνηση και ηρωϊσμο-- για να υπεραπιστούν αυτό που σήμερα παραχωρήσαμε με ανάταση χειρός και υπογραφών σε... κάτι χαρτιά.
Συντάσσομαι με την συντριβή που νιώθει η πλειονότητα των συμπατριωτών μου. Πέρα και πάνω απ'όλα όμως ντρέπομαι. Νιώθω ανάξιος των αγώνων τους. Ελπίζω και εύχομαι η γενιά μου να είναι παράδειγμα προς αποφυγή για τις νεότερες γενιές.
Κυρίαρχη, ισχυρή, παράγοντα ειρήνης και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή.
Ελπίζω και εύχομαι τα νέα παιδιά να πάρουν τις τύχες αυτής της μικρής αλλά υπεροχής χώρας, (που είναι το λίκνο του πολιτισμού και η "λυδία λίθος" της θεμελίωσης του σύγχρονου δυτικού κόσμου), και να την καταστήσουν και πάλι πρωταγωνίστρια. Να την οδηγήσουν στο ξεφωτο και τη νέα εποχή. Ελπίζω και εύχομαι η αναγέννηση του ελληνισμού να σηματοδοτήσει την ενότητα και η νέα γενιά να κάνει την Ελλάδα αυτό που ήταν πάντα: Παγκόσμιο σύμβολο και πηγή υπερηφάνειας.
Καληνύχτα Ελλάδα. Αντίο Μακεδονία μου.
Σήμερα 25 Γενάρη 2019, αυτή την αποφράδα ημέρα, "ξεριζώθηκε" η ψυχή μου. Απέτυχα.
Συγγνώμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates