Social Icons

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟΣ :ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ- ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΑΣ



Την δική του απάντηση μέσα από το http://www.sportstonoto.gr έδωσε ο Σωτήρης Γεωργούντζος για την τιμητική διάκριση που του έκανε η ομάδα της Ερμιονίδας.


Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον Ιωσήφ Μερτύρη, την διοίκηση, την ομάδα και (κυρίως) τον κόσμο της Αθλητικής Ένωσης Ερμιονίδας για την απίστευτη φιλοξενία τους προς όλους μας και προσωπικά για την τιμή που μου έκαναν σήμερα (χθες) στο Κρανίδι στην υπέροχη αυτή γιορτή της «Μπαρτσελόνα της Γ’ Εθνικής» για την πανάξια άνοδό της στη Β’ Εθνική.
Αυτό το ζεστό και τόσο εγκάρδιο χειροκρότημα και τις αγνές, αυθόρμητες αντιδράσεις σας προς εμέ, δεν θα τις ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου, όσο χρόνια και να περάσουν, σας το υπόσχομαι αυτό!
Συγκινήθηκα δε τόσο πολύ εκείνες τις στιγμές που (για πρώτη φορά) δεν κατάφερα, δεν μπόρεσα να πάρω καν το μικρόφωνο στα χέρια μου και να σας πω και «ζωντανά» ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Σας το χρωστάω! Να’ στε όλες και όλοι πάντα καλά και να ξέρετε από χθες είμαι πια και εγώ ένας ακόμη φανατικός οπαδός της ομάδας σας , της ομάδας ΜΑΣ - αν μου το επιτρέπετε να την αποκαλώ πλέον έτσι…
(Σωτήρης Γεωργούντζος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates