Social Icons

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Οριστικά στον Α.Ο.Τρικάλων ο Χάρης Ποζατζίδης . Δηλώσεις στο Sport-Ermionida.

Οριστικά ποδοσφαιριστής του Α.Ο.Τρικάλων είναι ο Χάρης Ποζατζίδης . Ο 20χρονος πρώην
επιθετικός της Ενωσης Ερμιονίδας υπέγραψε το απόγευμα της Πέμπτης ( 2/1) το συμβόλαιο συνεργασίας με την νέα του ομάδα. 

Το Sport-Ermionida επικοινώνησε με τον Χάρη Ποζατζίδη ο οποίος μας δήλωσε για την ομάδα της Ένωσης Ερμιονίδας αλλά και  για την νέα πρόκληση της ποδοσφαιρικής του καριέρας.



Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια της Ερμιονίδας που μου άνοιξε τις πόρτες της και από τη πρώτη στιγμή μου φέρθηκε σαν μέλος της οικογένειας, παίκτες προπονητής και διοίκηση ήταν όλοι άψογοι απέναντι μου και δεν μπορώ να έχω το παραμικρό παράπονο από αυτούς τους ανθρώπους. Από τη πρώτη ημέρα ένιωσα σαν στο σπίτι μου και γι'αυτό μπόρεσα να αναδείξω το καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα όσο μπορώ πετυχαίνοντας κάποια γκολ. 

Για τους φιλάθλους της Ερμιονίδας 

Τους ευχαριστώ στους φιλάθλους της Ερμιονίδας που κατάφεραν να μας στηρίζουν κάθε Κυριακή και να μας δίνουν δύναμη πολύ , επίσης τους ευχαριστώ για όλη τη στήριξη στο πρόσωπο μου και στην ομάδα,είναι πολύ σημαντικό να είναι κάθε Κυριακή εκεί και να δίνουν ώθηση στους παίκτες για την νίκη.

Τι εύχεσαι για την νέα χρονιά στην Ερμιονίδα

Εύχομαι με τον νέο χρόνο να πάνε όλα κατ' ευχήν για την ομάδα γιατί αξίζει να βρίσκεται εκεί που είναι και ακόμα παραπάνω. Θα πρέπει να πω αντίο σε έναν πολύ σημαντικό σταθμό στη καριέρα μου που θα έχει πάντα θέση στη καρδιά μου και εις το επανιδείν!!

Χάρη ξεκινάει μία νέα πρόκληση στην ποδοσφαιρική σου καριέρα. Πώς νιώθεις;

Νιώθω πολύ χαρούμενος και έτοιμος να αντεπεξέλθω στις προσδοκίες και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν για την ομάδα. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις να τερματίσουμε στην πρώτη θέση και να πανηγυρίσουμε την άνοδο.

Στους φιλάθλους της νέας σου ομάδας τι έχεις να πείς ;

Για τους καινούργιους φιλάθλους πιστεύω ότι για να συνεχίσει η ομάδα να πρωταγωνιστεί πρέπει να είναι παρόντες κάθε Κυριακή για να ωθούν την ομάδα στη νίκη και στο τέλος να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την άνοδο στην Super League 2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates