Social Icons

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Παρελθόν ο Δημήτρης Κούσης από τον Ατρόμητο Κρανιδίου.

Παρελθόν από τον πάγκο του Ατρόμητου Κρανιδίου αποτελεί από το μεσημέρι της Πέμπτης
ο Δημήτρης Κούσης όπως το ανακοίνωσε ο ίδιος μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook.

Συγκεκριμένα αναφέρει:



Ανακοινώνω την αποχώρηση μου από τον Ατρόμητο Κρανιδιου. Θέλω να ευχαριστώ θερμά την ομάδα που τρία χρόνια μου έδωσε τη δυνατότητα να κάνω τα πρώτα μου προπονητικά βήματα με πολύ καλή συνεργασία ! Όλοι μαζί είμασταν μια οικογένεια εντός και εκτος γηπέδου! Θέλω να ευχαριστήσω τους παίχτες μου για την δυνατή ομάδα που δημιουργήσαμε μαζί παίζοντας πάντα καλό ποδόσφαιρο , είμασταν πάντα ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα και φτάσαμε και σε σημείο να συμμετέχουμε σε βραβείο fair-play ! Εύχομαι στην ομάδα και στους παίχτες υγεία και κορυφαιες στιγμές αθλητισμού!! Δεσμεύομαι να συνεχίσω την προπονητική μου πορεία με γνώμονα πάντα τα παιδιά και το ευ αγωνίζεσθαι !!

Δημητρης Κουσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates