Social Icons

Σάββατο 25 Μαΐου 2019

"ΜΑΖΊ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙ " -Παντελής Βλαχογιάννης : Η απόφασή μου.

Η απόφαση μου να συμμετέχω στην εθελοντική κίνηση "Μαζί για το Κρανιδι ",προήλθε
από την ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο μου. Με τους περισσότερους από τους συμπολίτες μας, γνωριζόμαστε προσωπικά, από τις επαγγελματικες μου δραστηριοτητες και σαν ενεργό μέλος της τοπικής κοινωνίας, συμμετεχοντας στα κοινά. Έχω το όραμα, την θέληση και την δυναμικότητα να προσφέρω με την συμμετοχή μου στην βελτίωση του τόπου μου. Υποστηριζοντας την εκλογή μου, δίνεται την δυνατότητα, να βοηθήσω προτείνοντας και πιέζοντας για έργα κοινής ωφελείας, βοηθώντας συμπολίτες μας. Να δουλέψουμε όλοι μαζί για ένα όσο το δυνατό καλύτερο Κρανιδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates