Social Icons

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ : Δήλωση Αλεξανδρή Μαρίας του Μιχαήλ Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Κρανιδίου,




 Συνδημότες της Ερμιονίδας

   Γεννήθηκα στο Κρανίδι Αργολίδας, όπου μεγάλωσα και ολοκλήρωσα τις εγκύκλιες σπουδές μου. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Νομικής του Α.Π.Θ. από το 1999, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα “Διοίκησης Τουριστικών επιχειρήσεων”, καθώς και Υποψήφια κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα “Δίκαιο και Πληροφορική”, στο Διατμηματικό Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Νομικής πανεπιστημίου Κομοτηνής, με ειδίκευση στα Προσωπικά δεδομένα και διπλωματική εργασία “Βig Αnalytics και Προσωπικά Δεδομένα”.

   Από την άνοιξη του 2001 ασκώ το επάγγελμα της μάχιμης δικηγορίας στη Θεσσαλονίκη, εκπροσωπώντας πλήθος εταιριών και ιδιωτών με ιδιαίτερη ειδίκευση σε θέματα Διοικητικού, Ποινικού, και Αστικού Δικαίου. Εργάστηκα προσφέροντας τις υπηρεσίες μου οικειοθελώς ως δικηγόρος σε πολίτες χαμηλών εισοδημάτων, είμαι μέλος του δικτύου εθελοντών δικηγόρων για την αντιμετώπιση της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης, μέλος της Ένωσης Σηματούχων εταιριών (ΕΣΗΜΕΤ), μέλος της Επιτροπής Πολιτισμού του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, μέλος της Εταιρίας Οικογενειακού δικαίου, καθώς και μέλος της οργανωτικής επιτροπής 1o Διεπιστημονικό Συνέδριο Δίκαιου και Πληροφορικής: “Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής”, Νομική Σχολή ΔΠΘ, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
  
   Διατηρώ δικηγορικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη από το έτος 2001 και είμαι ιδρυτικό μέλος της ομάδας “European Consultants on Data Protection” (ecdp) από το 2018, η οποία αποτελείται από πλήρως καταρτισμένους νομικούς επιστήμονες, δικηγόρους και μηχανικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών (IT) στους τομείς των προσωπικών δεδομένων και του Διαδικτύου. 
  
   Το έτος 2016, διατέλεσα Αναπληρώτρια Πρόεδρος της 2ης επιτροπής ενστάσεων του Κτηματολογίου Θεσσαλονίκης, εκδίδοντας αποφάσεις επί των ενστάσεων που κατατέθηκαν στο Κτηματολόγιο του Δήμου Θεσσαλονίκης.    
   Συμμετέχω στον πολιτιστικό σύλλογο Θεσσαλονίκης “Χορού Μονοπάτια”, ενώ συμμετείχα εθελοντικά μετά από πρόσκληση του Προξενείου της Ρωσίας, στο Ρωσικό Περίπτερο, στην 13η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου, στην Θεσσαλονίκη αλλά και σε διοργανώσεις της αστικής μη κερδοσκοπικής Εταιρίας “Φίλοι Μέριμνας” Θεσσαλονίκης (Συμβουλευτικό Κέντρο για τη Στήριξη Παιδιών και Οικογενειών που Πενθούν).
   Παρακολουθώ πλήθος σεμιναρίων που αφορούν την νομική επιστήμη και το έτος 2016, συμμετείχα σε Θερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κρατικού Πανεπιστημίου Σαράτοφ, ενώ παράλληλα συμμετείχα σε εξετάσεις για πιστοποίηση γλωσσομάθειας Ρωσικής Γλώσσας και για απόκτηση πτυχίου επιτυχώς, έπειτα από επίσημη πρόσκληση του ιδίου Πανεπιστημίου και της Διευθύντριας του.

   Με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση δήλωσα την υποψηφιότητα μου ως δημοτική σύμβουλος στην ιδιαίτερη πατρίδα μου το Κρανίδι Ερμιονίδος του Δήμου Ερμιονίδας, στις προσεχείς εκλογές.
   Η πρόταση του Δημήτρη Σφυρή ήταν τιμητική και γιατί με συνδέει με τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, αλλά και γιατί θεωρώ ότι θέλω να συμμετέχω και να συνδράμω με κάθε τρόπο σε ανθρώπους που είναι άξιοι, σπουδαίοι και ικανοί να προσφέρουν.

   Περιμένω τη στήριξη των φίλων μου, των συμπολιτών μου, των παροντικών αλλά και των μελλοντικών φίλων μου και υπόσχομαι να βοηθήσω με τις γνώσεις μου, την επιστήμη μου αλλά και με κάθε τρόπο. τον τόπο καταγωγής μου, την Ερμιονίδα.

Με αγάπη για την Ερμιονίδα και μεγάλη επιμονή στο σωστό αποτέλεσμα.
Συνεχίζουμε δυναμικά.

#ΔημοτικήΣυνεργασίαΕρμιονίδας
#συνεχίζουμεδυναμικά
#συνεχίζουμεόλοιμαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates