Social Icons

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Λίνα Κουμαρά :«Μπορεί να πει κάποιος, πως πριν τις εκλογές, όλοι τα ίδια λένε…Εγώ όμως στη ζωή μου, ότι έχω πετύχει, το ξεκίνησα από το μηδέν και δεν το βρήκα έτοιμο».

Νέα, δυναμική, αυτοδημιούργητη και μητέρα τεσσάρων παιδιών.
Απόφοιτη του τμήματος Οικονομίας& Διοίκησης του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας.

Με στόχο να συμβάλλει στην συλλογική προσπάθεια της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.  στο να «γυρίσει σελίδα» ο Δήμος Ερμιονίδας, η κ. Λίνα Κουμαρά, θέτει για πρώτη φορά υποψηφιότητα στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου.
Σε συνέντευξη που μας παραχώρησε η κ. Κουμαρά,  εξηγεί τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να διεκδικήσει την ψήφο εμπιστοσύνης των Δημοτών, και δηλώνει έτοιμη να εργαστεί σκληρά έτσι ώστε να προσφέρει έργο που θα ωφελήσει τον τόπο…


Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πάρεις την απόφαση να θέσεις υποψηφιότητα στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου με την Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας;
Μέσα στα πλαίσια των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων, ως λογίστρια-φοροτεχνικός, διαπίστωνα δυσλειτουργίες στην ροή των οικονομικών εφαρμογών του Δήμου, για πράγματα που ενώ είναι απλά, δυσκόλευαν και δυσκολεύουν την καθημερινότητα μας.
Με την συμμετοχή μου σε επιχειρηματικές δράσεις στον τόπο μας,  ήρθα «αντιμέτωπη» ,με καταστάσεις που εμποδίζουν  την ανάπτυξη νέων και καινοτόμων δράσεων από νέους επιχειρηματίες οι οποίοι καλούνται να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρει ο τόπος μας.
Είμαι μια μητέρα τεσσάρων παιδιών που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην Ερμιονίδα και θεωρώ πως αν δεν πάρω πρωτοβουλίες να συμμετέχω και εγώ στην ομάδα του Τάσου Λάμπρου ,που αποδεδειγμένα προσπαθεί να επιλύσει χρόνια προβλήματα  του τόπου μας, δεν μπορώ να έχω την «απαίτηση» από τους άλλους να αποφασίζουν για εμένα χωρίς εμένα.
Είσαι νέα σε ηλικία και θέτεις για πρώτη φορά υποψηφιότητα. Πιστεύεις πως το να είναι κανείς νέος είναι από μόνο του πλεονέκτημα προκειμένου να ασχοληθεί με την πολιτική σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης;
Δεν αρκεί να είναι κανείς νέος!
Πρέπει να έχει την γνώση, την κατάρτιση και την επαγγελματική καταξίωση  ώστε να του δίνουν αυτοπεποίθηση, για  να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εκπροσώπησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Προσωπικά έχω κριθεί επαγγελματικά και δεν περιμένω να αξιοποιήσω την ευκαιρία της ενδεχόμενης εκλογής μου για προσωπική επιβίωση!
Από το ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης, που ήμουν εργαζόμενη σε λογιστικά γραφεία, διαπίστωσα ότι η κρίση φέρνει και ευκαιρίες. Τις οποίες οι νέοι έχουν την λαχτάρα και την σπίθα να αξιοποιήσουν, πάντα όμως, με την συμβουλή των εμπειρότερων.
Όσον αφορά την ενασχόληση ενός νέου ανθρώπου με τα κοινά  του τόπου του, η ενεργή συμμετοχή είναι πρόκληση. Κάθε νέος έχει υποχρέωση να νοιαστεί για τον τόπο του και πολύ περισσότερο για έναν γονέα!
Είναι «προσωπικό στοίχημα» του καθενός το πόσο θα προσφέρει . Για να προσφέρει όμως, πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία να κριθεί από την ίδια την κοινωνία.
Λίγο πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας, για το ποιος είναι ο καθένας μας και πως συμπεριφέρεται σε κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Γι΄ αυτό θέλω κι’ εγώ να κριθώ!
Σε ποιόν τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου επιθυμείς να προσφέρεις;
Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων, στο τμήμα Οικονομίας και Διοίκησης του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής  Μακεδονίας.
Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος, γι΄ αυτό και έχω άδεια Λογίστριας-Φοροτεχνικού.
Ασκώ το επάγγελμα σαν ελεύθερη επαγγελματίας.
Από το αντικείμενο των σπουδών μου και της ενασχόλησής μου με τα οικονομικής φύσεως θέματα, συμπεραίνεται ότι έχω την κατάρτιση και την εμπειρία να διαχειριστώ οικονομικά θέματα του Δήμου, σε συνεργασία με τίμιους ανθρώπους, τους οποίους διαθέτει ο Τάσος Λάμπρου.
Με τη σωστή διαχείριση, την εξειδικευμένη και στοχευμένη οργάνωση οικονομικών μελετών, θα έχουμε τη δυνατότητα, να αξιοποιήσουμε  τα χρηματοδοτικά εργαλεία, που προσφέρονται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από την κεντρική εξουσία.
Αναγκαία προϋπόθεση βέβαια γι ΄αυτό  είναι η διαχειριστική επάρκεια που πρέπει να αποκτήσει ο Δήμος Ερμιονίδας.
Αυτός πρέπει να είναι ο κύριος στόχος, όσων ασχοληθούν με τα οικονομικά του Δήμου.
Γιατί μόνο έτσι θα «ξεκλειδώσουμε», την αναγκαία χρηματοδότηση ώστε να υλοποιηθούν όλα τα σχέδια και τα οράματα  της διοίκησης.
Προσωπικά λοιπόν, είμαι αποφασισμένη να εργαστώ σκληρά και να συμβάλλω προς την κατεύθυνση αυτή.
Μπορεί να πει κάποιος, πως πριν τις εκλογές όλοι τα ίδια λένε. Εγώ όμως στη ζωή μου, ότι έχω πετύχει, το ξεκίνησα από το μηδέν και δεν το βρήκα έτοιμο. Όραμα χρειάζεται και πολλή δουλειά!
Ας ενώσουμε λοιπόν τις δυνάμεις μας, ο καθένας από τον δικό του τομέα ευθύνης , για το καλό του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates