Social Icons

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Δημήτρης Μίζης: “Πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να βοηθήσω και έχω μεράκι να συνεισφέρω στο να γυρίσουμε σελίδα στο τόπο μας».


Άνθρωπος της «διπλανής πόρτας».
Έντιμος, εργατικός, λαϊκός και με πολύχρονη εμπειρία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ο αγαπητός «Μόργκαν» των Διδυμιωτών και των Ερμιονιδέων θέτει –μέσα από την υποψηφιότητά του ως Δημοτικός Σύμβουλος- τον εαυτό του στην κρίση των ψηφοφόρων ώστε να συνεισφέρει στην προσπάθεια να παραχθεί έργο που θα ωφελήσει την κοινωνία μας.

-Είσαι ένας άνθρωπος , με πολυετή εμπειρία και προσφορά στον χώρο της Αυτοδιοίκησης. Οι συμπατριώτες σου υποδέχτηκαν με θέρμη την υποψηφιότητα σου. Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτή η εκτίμηση του κόσμου στο πρόσωπό σου;
-Για να είμαι ειλικρινής, όλη αυτή η αποδοχή που συνάντησα από τους συγχωριανούς μου αλλά και απ΄όλη την επαρχία, λόγω της εργασίας μου, είναι ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι ο εαυτός μου.
Αυτό πιστεύω ότι τα λέει όλα.
Γι΄αυτό και ο κόσμος, με ξέρει με το παρατσούκλι μου. «Μόργκαν».
Είμαι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από το 2002 και πιστεύω ότι προσπάθησα να γίνει κάτι στον τόπο μου. 
Ζητώ την ψήφο των Δημοτών της Ερμιονίδας, διότι πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να βοηθήσω και έχω μεράκι να συνεισφέρω στο, να γυρίσουμε σελίδα στο τόπο μας.

-Σε περίπτωση που εκλεγείς Δημοτικός Σύμβουλος, σε ποιόν τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου , επιθυμείς να προσφέρεις;
Λόγω της απλής αναλογικής, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, έχουν σημαντικό ρόλο μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και όχι μόνο.
Όλα αυτά τα χρόνια, της ενασχόλησής μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, δεν δημιούργησα εμπάθειες.
Αυτό σημαίνει ότι όπου μου ζητηθεί να προσφέρω, μπορώ να συνεργαστώ χωρίς πρόβλημα. 
Πιστεύω όμως ότι ο τομέας της καθημερινότητας, (πχ φωτισμός), είναι κάτι που και μου ταιριάζει και μου αρέσει. 
Θέλω να ασχοληθώ με ζητήματα δηλαδή που θα κάνουν ευκολότερη τη ζωή των συμπατριωτών μου.
-Στο ψηφοδέλτιο της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. υπάρχει ένας συνδυασμός παλιών και νέων. Εμπειρία και κέφι. Με βάση την εμπειρία σου, πως μπορείς να συνεργαστείς με τους νέους σε ηλικία και ιδέες συνυποψηφίους σου;
-Οι μεγάλες ομάδες, φτιάχνονται με νέους και παλιούς παίχτες!
Έτσι κι΄εμείς, στο ψηφοδέλτιό μας, έχουμε εμπειρία και ενθουσιασμό.
Αν η εμπειρία δώσει την ευκαιρία στους νέους Δημοτικούς Συμβούλους, κατά την άποψη μου, θα παραχθεί μεγάλο έργο που θα ωφελήσει την Ερμιονίδα. 
Προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα είμαι εκείνος που θα βοηθήσω τον κάθε νέο που έχει κέφι να προσφέρει στον τόπο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates