Social Icons

Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

O Γεώργιος Θ. Δαγρές : Θα αγωνιστούμε μαζί με τον Τάσο Λάμπρου για ένα καλύτερο αύριο για το Ηλιόκαστρο και την Ερμιονίδα.



Φίλοι και φίλες,
Σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή για την τοπική αυτοδιοίκηση, οι πολίτες καλούνται να
επιλέξουν μια ικανή δημοτική παράταξη, που θα φανεί αυτή τη φορά αντάξια και επαρκής στις ανάγκες ενός Δήμου, ο οποίος δεν έχει άλλα περιθώρια καθυστέρησης και στασιμότητας.
Στις δημοτικές εκλογές της 26ης Μαΐου 2019, θα είμαι στο πλευρό του Τάσου Λάμπρου, ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό “Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας”.  
Γνωρίζω πολλά χρόνια τον Τάσο Λάμπρου και εκτίμησα την ιδιαίτερη αγάπη που έχει για τον τόπο μας και την ανιδιοτελή και αδιάκοπη προσφορά του στην τοπική αυτοδιοίκηση, με στόχο το κοινό καλό. Με τίμησε ιδιαιτέρως με την πρόσκλησή του να αγωνιστούμε μαζί, για ένα καλύτερο αύριο για το Ηλιόκαστρο και την Ερμιονίδα.
Η άμεση καθημερινή επαφή μου μαζί σας, η αγάπη και η εμπιστοσύνη που μου δείχνετε, μου δίνουν την εντολή να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την επόμενη μέρα…
Ζητώ την στήριξή σας ώστε όλοι μαζί ενωμένοι να αναμορφώσουμε τον τόπο μας! 

Προχωράμε μπροστά και γυρίζουμε σελίδα,
 Όλοι Μαζί για την δικιά μας Ερμιονίδα.
#proxwrame #gyrizoume_selida


Με Εκτίμηση
Γεώργιος Θ. Δαγρές
Ειδικός Παιδοχειρούργος,
Υποψήφιος Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates