Social Icons

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Αναστάσης Δεβελέκος : Τα δικά μου όνειρα πήραν σάρκα κ οστά την φετινή χρονιά....

Όταν πριν χρόνια μια παρέα φίλων αποφασίσαμε την επανίδρυση της ομάδας ο καθένας
μας έκανε όνειρα κ έπλαθε ιστορίες γι'αυτήν,άλλος μικρά κ άλλος μεγάλα...
Με το πέρασμα των χρόνων αλλά γινόντουσαν πραγματικότητα κ αλλά παρέμεναν άπιαστα...
Τα δικά μου όνειρα πήραν σάρκα κ οστά την φετινή χρονιά....
Είχα πάντα στο μυαλό μου να σταματήσω πρωταθλητής,πρωταγωνιστής,αρχηγός..μα πάνω από όλα να σταματήσω όταν η ομάδα θα είναι γεμάτη χαρά,αγάπη,οικογενειακό κλίμα αλλά κ με παιδιά που όχι μόνο θα συνεχίσουν την τρέλα μας αλλά θα την μεγαλώσουν....Την φετινή χρονιά λοιπόν η ομάδα είναι πρωταθλήτρια σε όλες τις κατηγορίες,οι ακαδημίες ξεχειλίζουν από νιάτα κ ταλέντο,η διοίκηση είναι εκεί για να μην αφήσουν κανένα θέλω των αθλητών της απραγματοποιητο κ οι προπονητές της άνθρωποι με αξίες κ αθλητική γνώση.Η απόφασή μου εύκολη πλέον.. Δεν ήθελα να σταματήσω την περσινή σεζόν με ένα χέρι διαλυμένο...κανένας τραυματισμός δεν θα μου άλλαζε το όνειρο,μια χρόνια ακόμα λοιπόν κ να που όλα βγαίνουν αληθινά. 
#Σταματάμε_10 λοιπόν!!!
 —

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates