Social Icons

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Γρηγόρης Στεφανίδης : "Αυτή η ομάδα μου έδωσε την ευκαιρία να πάρω πολλές εμπειρίες".

Πριν από λίγο λάβαμε ένα μήνυμα από τον πρώην πια ποδοσφαιριστή της Ένωσης
Ερμιονίδας Γρηγόρης Στεφανίδης ο οποίος μετά από 2,5 χρόνια παρουσίας με τα χρώματα της ομάδας αποχώρησε για προσωπικούς λόγους .

Το μήνυμα του Γρηγόρη Στεφανίδη.

"Θα ήθελα να πω δυο λόγια για αυτά τα 2,5 χρόνια που ήμουν στην ομάδα. Περάσαμε δύσκολες και όμορφες στιγμές αυτά τα χρόνια.. Αυτή η ομάδα μου έδωσε την ευκαιρία να πάρω πολλές εμπειρίες αγωνιστικές και μη σε μια δύσκολη κατηγορία και ποιο συγκεκριμένα θα ήθελα να ευχαριστήσω έναν άνθρωπο. Τον Θανάση τον Σταικο.. έναν άνθρωπο που με εμπιστεύτηκε και με ανέδειξε σαν ποδοσφαιριστή και με βελτίωσε ποδοσφαιρικά αλλά και σαν άνθρωπο. Του χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί πρώτα από όλα είναι ένας σπάνιος άνθρωπος και ένας προπονητής που πιστεύω ότι έχει μεγάλες προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης. Τέλος θα ήθελα να διευκρινίσω την ξαφνική μου φυγή οφείλεται σε οικογενειακούς λόγους και ότι ο πρόεδρος κύριος Φουρνάρο δεν μου προέβαλε καμία αντίσταση. Θα ήθελα να ευχηθώ στους συμπαίκτες και στην ομάδα καλή συνέχεια στο υπόλοιπο της σεζόν!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates