Social Icons

Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Οργκέστ Χάσα : Ευχαριστώ τον Α.Ο.Κρανιδίου για την μεταγραφή μου στον Οίακα Ναυπλίου.

Από την Α2 της  ΕΣΚΑΚ στην Β΄ Εθνική του πρωταθλήματος μπάσκετ για τον αθλητή του
Α.Ο. Κρανιδίου Οργκεστ Χάσα ύστερα από την μεταγραφή του στον Οίακα Ναυπλίου.
Ο 18χρονος μπασκετμπολίστας με ανακοίνωση του μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facobook ευχαρίστησε όσους τον βοήθησαν στην ομάδα του Α.Ο.Κρανιδίου.

Ανέφερε 

"Ύστερα από 7 χρόνια στον Α.Ό.ΚΡΑΝΙΔΊΟΥ μια νέα πρόκληση στην ζωή μου με την μεταγραφή μου στον Οίακα Ναυπλίου για αυτό τον λόγο θα ήθελα ν ευχαριστήσω τον ΑΟΚΡΑΝΙΔΙΟΥ για ότι έκανα όλα αυτά τα χρόνια για μένα και την βοήθεια που μου παρείχαν για την μεταγραφή μου.....Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την Νεκταρία Δημαράκη για την πολύτιμη βοήθειά που μου παρείχα στα πρώτα μου βήματα που ήταν πάντα δίπλα στις προπονήσεις και τέλος τον προπονητή μου που έγινε συναθλητής μου και φίλος μου Γιάννη Κοντογιάννη για όλα αυτά που μου έμαθε σαν προπονητής μου και με βοήθησε να φτάσω σε αυτό το επίπεδο εγώ και και αυτός ξέρουμε πόσα καλοκαίρι είμαστε στα γυμναστήρια και με πίεζε να τα καταφέρω πόσες ατομικές προπονήσεις μου έκανε απλά ένα ευχαριστώ είναι λίγο....Και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου που πάντα με στηρίζουν και είναι πάντα δίπλα μου σε κάθε απόφαση μου....!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates