Social Icons

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Παντελής Σαμαράς : Ο κύκλος μου στην Ένωση Ερμιονίδας έκλεισε...

Με μία λιτή ανακοίνωση στην προσωπική του σελίδα
στο facebook ο πρώην πια ποδοσφαιριστής της Ένωσης  Ερμιονίδας Παντελής Σαμαράς  ευχαρίστησε όσους στάθηκαν δίπλα του όλα αυτά τα χρόνια με τους "κυανοκίτρινους"  αφού από την νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στην Κρήτη με τα χρώματα της νεοφώτιστης Παλαιοχώρας.. 

"Μετά από μια πενταετία γεμάτη επιτυχίες,χαρές και ελάχιστες λύπες ο κύκλος μου στην ομάδα της ΈΝΩΣΗΣ ΕΡΜΙΟΝΊΔΑΣ έκλεισε..
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια διοικήσεις,προπονητές,συμπαίχτες αλλά πάνω από όλα την ΈΝΩΣΗ ΕΡΜΙΟΝΊΔΑΣ που με αγάπησε και είναι σαν δεύτερο σπίτι μου και η περιοχή σαν δεύτερη πατρίδα μου..εύχομαι στην ομάδα ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου..
εις το επανιδείν..!!!! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates