Social Icons

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Παν.Δ.Ηλιού : Ευχαριστώ τον Πορτοχελιακό για την αναγνώριση της προσφοράς μου-Ευχαριστώ την ομάδα της καρδιάς μου για τα μαθήματα ζωής που μου δίνει.



Την δική του απάντηση έδωσε ο Παν.Ηλιού  στην
προσωπική του σελίδα στο facebook σχετικά με την υποψηφιότητα του με την ομάδα του Πορτοχελιακού αλλά και το "άδειασμα" από την ομάδα της καρδιάς του όπως χαρακτηριστικά αναφέρει :


"Σεβόμενος τις Άγιες αυτές μέρες, αλλά και το γεγονός πως ο κόσμος έχει πιο ευχάριστα ή σοβαρά και σημαντικά θέματα να τον απασχολούν, δεν είχα σκοπό να τοποθετηθώ εκ νέου επί του θέματος «Εκλογές ΕΠΣ Αργολίδας», μα οι τοποθετήσεις στο περιβάλλον μου με αναγκάζουν να πω δύο μόνο λόγια.
- Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Α.Ο. Πορτοχελιακό για την εμπιστοσύνη, το σεβασμό, την αμέριστη στήριξη στο πρόσωπό μου, καθώς και την αναγνώριση της όποιας προσφοράς μου.
- Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους ίδιους λόγους στον επικεφαλή κ. Βασίλη Σιδέρη, αλλά και τα μέλη του συνδυασμού «Επανεκκίνηση Αργολικού Ποδοσφαίρου» που συμμετέχω.
- Όσο αφορά την «ομάδα της καρδιάς μου», ένα μόνο… «λυπάμαι πολύ», αλλά ταυτόχρονα ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα μαθήματα ζωής που μου δίνει.
Εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και ελπίδα για όλο τον κόσμο, συμμάχους και αντιπάλους… εύχομαι το ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΦΩΣ να φωτίσει επιτέλους τις ψυχές μας. "

Παναγιώτης Δ. Ηλιού
Υποψήφιος (Ε.Α.Π.) για το Δ.Σ. της ΕΠΣ Αργολίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates