Social Icons

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Βασίλης Σιδέρης :" Εμείς θα κάνουμε την μεγάλη αλλαγή στο Αργολικό ποδόσφαιρο".




Λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση του τελικού αποτελέσματος ο νέος πρόεδρος
της Ε.Π.Σ.Αργολίδας Βασίλης Σιδέρης φανερά συγκινημένος δήλωσε στους δημοσιογράφους,

«Τελείωσε απόψε η εκλογή για τον πρόεδρο της Ε.Π.Σ.Αργολίδας , ήταν μία πράγματι δύσκολη εκλογική διαδικασία , στο τέλος καταφέραμε να επικρατήσουμε .Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου , όλα τα παιδιά , όλους τους υποψηφίους πού ήταν δίπλα μου , κανένας δεν θα μείνει εκτός  και αυτοί πού εκλέγονται και αυτοί πού μένουν εκτός .Υπάρχουν επιτροπές , υπάρχει δουλειά για όλους. Εμείς θέλουμε να αλλάξουμε το ποδόσφαιρο στην Αργολίδα , θέλουμε να κάνουμε την επανεκκίνηση του Αργολικού ποδοσφαίρου θέλουμε να το βγάλουμε από το τέλμα πού έχει περιέλθει. Αύριο ξεκινάει μία ημέρα ενωτική , όλα τα σωματεία πού είναι απέναντί μας θα τα φέρουμε δίπλα μας , γιατί για το καλό του Αργολικού ποδοσφαίρου υπάρχει αγάπη και ομόνοια. Θέλω πραγματικά να αφιερώσω αυτή την νίκη στην οικογένεια μου, στην γυναίκα μου και το παιδί μου πού τόσα πολλά τράβηξαν σε αυτή την δύσκολη αναμέτρηση .

Έχω κάνει εκλογές βουλευτικές , περιφερειακές, αλλά τον πόλεμο πού δέχτηκα ήταν αδυσώπητος. Αλλά ο κόσμος , οι παράγοντες τα σωματεία , οι προπονητές τα παιδιά αυτά πού είναι δίπλα μου , μίλησαν .
Σας ευχαριστώ και πάλι, εμείς θα κάνουμε την μεγάλη αλλαγή στο Αργολικό ποδόσφαιρο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates