Social Icons

Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Ο Παναργειακός και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Δημήτρης Χρόνης στηρίζουν το Βασίλη Σιδέρη για Πρόεδρο στις εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας



Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω
και εγώ με τη σειρά μου, την εκ νέου συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας, αυτή τη φορά με το ψηφοδέλτιο του Βασίλη Σιδέρη.
   Μπορώ να πω πως είμαι ενθουσιασμένος από την απήχηση της προσπάθειάς μας και μέρα με τη μέρα αυτή η απήχηση στον κόσμο του Αργολικού ποδοσφαίρου μεγαλώνει.

Είμαι σίγουρος πως όλοι μαζί, θα καταφέρουμε να αναγεννήσουμε το Αργολικό ποδόσφαιρο με μπροστάρη το Βασίλη Σιδέρη.
Ζητώ με τη σειρά μου τη στήριξη όσων πιστεύουν το πρόσωπό μου, ώστε να βοηθήσω και εγώ στην επίτευξη του στόχου αυτού.
Σας ευχαριστώ.

   Με τιμή,

Δημήτρης Χρόνης(Πρόεδρος επιτροπής διαιτησίας ΕΠΣ Αργολίδας-Παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Παναργειακού)
(Υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του Βασίλη Σιδέρη, για τις εκλογές της ΕΠΣ Αργολίδας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates