Social Icons

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Συνέντευξη με την βολεϊμπολίστρια του Γ.Σ.Αργους Φωτεινή Μπίσκου.





Την Κυριακή ( 12/12) το μεσημέρι βρήκαμε την Φωτεινή Μπίσκου στο κλειστό γήπεδο
του ΕΠΑΛ Κρανιδίου πλαισιωμένη από 50 περίπου μικρούς αθλητές να τους μαθαίνει τα μυστικά του βόλεϊ. 
Η 23χρονη αθλήτρια μας είπε :

Sport-Ermionida : Φωτεινή Μπίσκου  Καλωσόρισες στο Κρανίδι. Θα μας πεις δύο λόγια για την σημερινή παρουσία σου εδώ στο κλειστό;

Φωτεινή Μπίσκου  . : Είμαι εδώ στο Κρανίδι προσκεκλημένη από  τον κύριο Τσαλικιάν. Θέλω να τον στηρίξω σε αυτό το νέο βήμα πού κάνει με τα μικρά παιδάκια , να τους γνωρίσουμε κάποια καινούρια πράγματα , να μάθουν πώς είναι το βόλεϊ.

Sport-Ermionida:Φωτεινή έχεις αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο στο βόλεϊ όπως είναι οι ομάδες του Παναθηναϊκού, του Πανιωνίου και της Αγίας Παρασκευής, Πόσο δύσκολο είναι για μία νέα κοπέλα να συνδυάσει πρωταθλητισμό και προσωπική ζωή;

Φωτεινή Μπίσκου  : Σίγουρα είναι δύσκολο να κάνεις πρωταθλητισμό και να έχεις προσωπική ζωή. Αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να τα διαχωρίσεις . Η θα κάνεις πρωταθλητισμό ή προσωπική ζωή. Εγώ από όταν ξεκίνησα να παίζω βόλεϊ , να έχω φτάσει σε αυτό το επίπεδο πού έχω φτάσει δεν μπορώ να πω ότι μου λείπουν κάποια πράγματα από την προσωπική μου ζωή αλλά ο πρωταθλητισμός μου δίνει πάρα πολλά οπότε επιλέγω αυτό.

Sport-Ermionida : Εκτός από πρωταθλητισμό έχεις αγωνιστεί και στην Εθνική ομάδα Κορασίδων με την οποία έχεις κατακτήσει την τέταρτη θέση στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Βοσνία-Ερζεγοβίνη  ,όπως επίσης και την τρίτη θέση με την Εθνική Νεανίδων στην Σερβία.

Φωτεινή Μπίσκου  . :Να φοράω το εθνόσημο είναι τιμή , να ακούω τον Εθνικό ύμνο είναι ακόμη μεγαλύτερη, σίγουρα δεν είναι εύκολο να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο να επιλεγείς ανάμεσα σε 250 κορίτσια. Χρειάζεται προσπάθεια , θέληση επιμονή και υπομονή για να φτάσεις σε αυτό το σημείο.

Sport-Ermionida : Βλέπουμε εδώ στο κλειστό πάρα πολλά παιδιά. Παιδιά του Γυμνασίου και Λυκείου. Πόσο δύσκολο είναι για αυτά τα παιδιά να συνδυάσουν μαθήματα, φροντιστήρια και αθλητισμό; Σίγουρα θα το έχεις αντιμετωπίσει και εσύ.

Φωτεινή Μπίσκου  . Σίγουρα μέχρι το Γυμνάσιο είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Οι ώρες είναι λιγότερες με τα φροντιστήρια. Πρέπει να βάλεις το βόλεϊ για μιάμιση ώρα σαν να πάς να ξεσκάσεις , να περνάς το χρόνο σου, ξεφεύγει λίγο το μυαλό σου από τα μαθήματα, στο λύκειο είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα περισσότερες ώρες αλλά σε βοηθάει όλα αυτά πού μαζεύεις από το σχολείο ,πίεση,   φροντιστήρια, μαθήματα  να τα βγάλεις όλα στο γήπεδο και αυτό είναι πού σε κάνει να το αγαπάς , να το θέλεις, αλλά και μαθαίνεις καινούργια πράγματα , αλλάζεις παραστάσεις, αλλάζει ο τρόπος σκέψεις σου, δηλαδή αν συνδυάσεις το βόλεϊ με τα μαθήματα είναι σίγουρα κάτι παρά πολύ καλό και την πορεία σκέπτεσαι και σαν αθλητής σε σχέση με ένα από άνθρωπο πού σκέφτεται μόνο τα φροντιστήρια και μένει εκεί.

Sport-Ermionida : Πριν ασχοληθείς με το βόλεϊ είχες ξεκινήσει με το ποδόσφαιρο σαν τερματοφύλακας, τι είναι αυτό πού σε κέρδισε στο βόλεϊ;

Φωτεινή Μπίσκου  . Ξεκίνησα να παίζω ποδόσφαιρο λόγω του αδερφού μου . Έχω ένα μεγαλύτερο αδερφό και αναγκαστικά έπρεπε να παίξω ποδόσφαιρο το οποίο μου άρεσε αλλά ένας προπονητής ήρθε στο γήπεδο με είδε και μου είπε «δεν θα ξαναπαίξεις ποδόσφαιρο σε  καλούμε στο βόλεϊ» και από αυτή την στιγμή ξεκίνησα μου άρεσε το αγάπησα και το έχω κάνει τρόπο ζωής.

Sport-Ermionida  : Φωτεινή θα μας πεις δύο λόγια για την ομάδα σου την Γ.Σ. Άργους;

Φωτεινή Μπίσκου  . Σήμερα παίζουμε στις 7 με τον Απόλλωνα Πατρών ένα πολύ δύσκολο αγώνα  γιατί είναι πρώτος  στην βαθμολογία .Φέτος προσπαθούμε να κάνουμε μία πάρα πολύ καλή προσπάθεια, για τι όχι και η άνοδος στην Α2 εθνική κατηγορία, έχουν έρθει καινούργιες παίκτριες, καινούργια προπονήτρια, είναι πολύ καλό το κλίμα, θέλουμε να κάνουμε κάτι πολύ καλό.

Sport-Ermionida : Φωτεινή σε ευχαριστούμε πολύ. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
Φωτεινή Μπίσκου  . Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ.

Σημ. Η συνέντευξη έγινε την Κυριακή (12/12) το μεσημέρι. 

Ο Γ.Σ. Άργους στα πλαίσια της 5ης αγωνιστικής για το πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κέρδισε τον Απόλλωνα Πατρών στο Αργος με 3-1 με πολύ καλή απόδοση από την Φωτεινή Μπίσκου και παρέμεινε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates