Social Icons

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Σωτήρης Λυμπερόπουλος : Δε μας ΦΤΑΊΕΙ κανείς κύριοι.Μόνοι μας φτιάξαμε τον ποδοσφαιρικό ΜΕΣΑΊΩΝΑ που βρισκόμαστε

 
Ξέσπασμα του πορτιέρο της Ένωσης Ερμιονίδας Σωτήρη Λυμπερόπουλου στο facebook  κατά των συναδέλφων του
της Παναχαΐκή με αφορμή δημοσίευμα για χρήματα πού δεν έλαβαν οι ποδοσφαιριστές Κιάσσος και Βαγγελόπουλος οι οποίοι έχουν αποχωρήσει από την ομάδα της Αχαΐας.

Διαβάστε τι έγραψε ο πολύπειρος τερματοφύλακας :

Το μυαλό μου αυτές τις μέρες είναι στους ανθρώπους που παλεύουν με  τα κύματα αλλά διαβάζοντας τέτοια πράγματα για ένα χώρο που υπηρετώ 20 χρόνια δε μπορώ να κρατήσω την οργή μου.έχοντας "ΚΡΆΞΕΙ" πολλές φορές άθλιους παράγοντες για την κατάντια του Ελληνικού Ποδοσφαίρου,έφτασε η στιγμή για πρώτη φορά στα 20 χρόνια καριέρας μου να νιώσω ντροπή για συναδέλφους μου.Αναρωτιέμαι πως γίνεται Ποδοσφαιριστές να προσυπογράφουν αυτή την αθλιότητα εναντίον συναδέλφων τους που διεκδικούν τα Νόμιμα δικαιώματα τους.
Δε μας ΦΤΑΊΕΙ κανείς κύριοι.Μόνοι μας φτιάξαμε τον ποδοσφαιρικό ΜΕΣΑΊΩΝΑ που βρισκόμαστε
Ελπίζω κ εύχομαι να μη βρεθείτε στη θέση κανενός Κιασου που τώρα κατηγορείτε.Να πληρώνεστε πάντα κ να μη χρειαστεί να στραφείτε σε κανένα ΠΣΑΠ να σας βοηθήσει.Χαίρομαι που πέρασα 20 χρόνια τουλάχιστον έχοντας το θάρρος της γνώμης μου.Κ σκοπεύω όσο συνεχίσω να πατάω χορτάρι να το έχω.ΝΤΡΈΠΟΜΑΙ ντρέπομαι ντρέπομαι.Δε μπορεί να μας βοηθήσει πια κανείς αφού δε βοηθάμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας.
Καλή μας  νύχτα ΚΥΡΙΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates