Social Icons

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ενωση Ερμιονίδας : Παραίτηση Β.Παλυβού για προσωπικούς λόγους.


Την παραίτηση του υπόβαλε το μεσημέρι της Τετάρτης ( 01/04) ο γενικός αρχηγός της Ερμιονίδας
Βασίλης Παλυβός. Με γραπτή δήλωση του στην mikriliga.com αναφέρει ότι αποχωρεί για  προσωπικούς  λόγους.

Η ανακοίνωση 

"Ύστερα από τρία χρόνια έκλεισε ένας όμορφος κύκλος αναμνήσεων με πολύ σημαντικές και πρωτόγνωρες εμπειρίες για το σύλλογο και μένα. Με ανιδιοτέλεια, αυταπάρνηση μεγάλη αγάπη, όρεξη, στόχο, δύναμη, πλάνο και πολύ δουλειά, προσέφερα σε αυτό που αγαπούσα και αγαπάω πολύ. Προσωπικοί λόγοι σε αυτή τη περίοδο της ζωής μου, δεν μου επιτρέπουν να βρίσκομαι τόσο κοντά στην ομάδα, αλλά πάντα θα είμαι δίπλα της. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα Δ.Σ. που συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια και μου εμπιστεύτηκαν αυτό το ρόλο, όλους τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους είχα άριστη συνεργασία, ειλικρινή και πάντα μπορούσαμε να κοιταζόμαστε στα μάτια. Να ευχαριστήσω όλα τα τεχνικά τιμ που πέρασαν από την ομάδα μας και βοήθησαν το σύλλογο να φτάσει εδώ που έχει φτάσει σήμερα. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανώνυμους και μη, φιλάθλους μας για τη στήριξη και τη μεγάλη τους αγάπη στην ομάδα μας. Με μεγάλη ειλικρίνια και αγάπη μέσα από την καρδιά μου, εύχομαι σε αυτή την ομάδα να μας κάνει ακόμα πιο υπερήφανους και να μας χαρίσει ακόμα πιο συγκλονιστικές και όμορφες στιγμές. Σας ευχαριστώ όλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates