Social Icons

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΡΔΗΣ : Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου

Ο Γιάννης Σκορδής ( δεξιά) μαζί με τον προπονητή της ομάδας Γιάννη Καράμπελα



Με αφορμή τοα αγώνα του Α.Ο.Ερμιόνης με τον Οίακα ο προπονητής της ομάδας έκανε την παρακάτω δήλωση σε site κοινωνικής δικτύωσης 


Επειδή στη ζωή μου έχω μάθει να τα λέω χύμα και παντελονάτα και ειδικά φέτος με πόνεσαν τα ματάκια μου με αυτά που είδα και πλήγωσαν αυτό που αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο χθες παρακολούθησα από προνομιούχο θέση μια από τις μεγαλύτερες κλοπές σε αγώνα μπάσκετ σίγουρα όχι την πρώτη αλλά και επίσης σίγουρα ούτε την τελευταία και οι τυφλοί είδαν και εγώ έγινα ακόμα πιο σοφός........ Όμως από εδώ θέλω πω ένα μεγάλο μπράβο και ένα ευχαριστώ στην οικογένεια μου που είναι οι παίκτες μου Γιάννη Θωμά Γιάννη Γκολέμη  Γιάννη Καράμπαμπα Αναστάση Δεβελέκο Παναγιώτη Ευστρατίου  Πέτρος Ευστρατίου Γιαννακόπουλος Ιωάννης Παναγιώτης Μαναριώτης Νίκος Αγγελής  Τάκη Πλατανίτη Γιάννης Κρινής Αργύρης Μπασιμακόπουλος ο συνάδελφος μου Γιάννης ο Καράμπελας ο πρόεδρος μου το συμβούλιο της ομάδας μου Α.Ο.Ερμιόνης  καθώς και όλους αυτούς που χθες δημιούργησαν αυτή την υπέροχη ατμόσφαιρα.....σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου γιατί πάνω απ όλα με κάνατε καλύτερο άνθρωπο και να ξέρετε ότι είμαστε αρκετά δυνατοί για να στεκόμαστε μόνοι, αλλά και αρκετά σοφοί για να είμαστε μαζί όταν έρθει η ώρα! Καθώς επίσης για να μην ξεχνιόμαστε και επειδή έχω μάθει να σέβομαι τους ανθρώπους μέσα στο γήπεδο τα συγχαρητήρια μου στην ομάδα του Οίακα στους παίκτες στη διοίκηση και στον προπονητή.
 Υ.Γ. όταν κάνεις φάουλ σε ένα παιδί 16 χρονών αυτό πέφτει και χτυπάει και εσύ που έχεις τόσα χρόνια εμπειρίας πας από πάνω και το βρίζεις δεν είναι μπασκετική μαγκιά είναι μπασκετική αλητεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates