Social Icons

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ : ΠΡΙΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ.




Σε 28 αναμετρήσεις με την φανέλα του Ποσειδώνα οι οποίες είναι 26 για το πρωτάθλημα και δύο για το κύπελλο Αργολίδας οι τερματοφύλακες των ........
αντίπαλων ομάδων μάζεψαν την μπάλα 17 φορές από τα δίχτυα τους ύστερα από τελική  ενέργεια του.  Ο λόγος για τον 35χρονο επιθετικό του Ποσειδώνα Διδύμων Σωτήρη Κονδύλη ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση του πίνακα των πρώτων σκόρερ στην Α1 κατηγορία Αργολίδας . Ο Σωτήρης Κονδύλης    έδωσε στο Sport Ermionida μία μίνι συνέντευξη.

S.E.:Σύντομο Βιογραφικό, Από πού είσαι; Οικογενειακή Κατάσταση.
Σ.Κ : Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Δίδυμα Αργολίδας  όπου ζω μόνιμα με την οικογένεια μου.  Την γυναίκα μου και την υπέροχη κόρη μου.

S.E. :Που έκανες τα πρώτα σου ποδοσφαιρικά βήματα; Ποιός ήταν ο πρώτος προπονητής που πρωτογνώρισες;
Σ.Κ : Τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανα στην ομάδα μου τον Ποσειδώνα Διδύμων  σε ηλικία περίπου δώδεκα ετών. Τότε η ομάδα είχε προπονητή τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ ο οποίος με προέτρεψε να βγάλω δελτίο.

S.E.:Στην τέταρτη θέση με 59 βαθμούς η ομάδα σου. Αλήθεια τι κρύβεται πίσω από αυτό επιτυχία ή αποτυχία;
Σ.Κ : Σίγουρα είναι επιτυχία η τέταρτη θέση. Όμως πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να είμαστε σε καλύτερη θέση και γιατί όχι να είχαμε κατακτήσει και το πρωτάθλημα αφού ένα άτυχο αποτέλεσμα μέσα στα Μέθανα εκτός έδρας ( 1-1)  με την τοπική ομάδα μας στέρησε το δικαίωμα να είμαστε σε απόσταση αναπνοής από τον πρωτοπόρο Τροιζηνιακό.

S.E. :Σωτήρη είσαι 36 χρονών, είσαι ο πρώτος σκόρερ της ομάδας σου με 17 γκολ. Ποια είναι τα συναισθήματα σου;
Σ.Κ : Χαίρομαι πού είμαι σε αυτή την ηλικία και μπορώ να βάζω τόσα γκολ. Θέλω να πιστεύω πώς και με την νέα αγωνιστική περίοδο να μπορέσω να κάνω το ίδιο.

S.E.:Πόσο σκέφτεσαι να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι ;
Σ.Κ : Όσο αντέχω πιστεύω θα αγωνίζομαι.
S.E.:Αν σταματήσεις το ποδόσφαιρο θα ασχοληθείς από άλλο πόστο ;
Σ.Κ :  Όταν κάποια στιγμή κρεμάσω τα παπούτσια μου σίγουρα θα ακολουθήσω να υπηρετώ την ομάδα μου από άλλο πόστο. Θα ήθελα πριν έρθει αυτή η ώρα να πανηγυρίσω με τον Ποσειδώνα την κατάκτηση ενός τίτλου  και ταυτόχρονα την άνοδο σε μία εθνική κατηγορία..
S.E : Κάποια άλλη επαγγελματική δραστηριότητα ;
Σ.Κ :   Επίσης ασχολούμαι αυτή την στιγμή εκτός από το ποδόσφαιρο με την επιχείρηση πού διατηρώ  στα Δίδυμα . Είναι μία καφετέρια πού βρίσκετε στην κεντρική πλατεία του χωριού με το όνομα « TWINS CAFÉ» .  Και μέσα από αυτές   τις γραμμές θέλω να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες  μου πού από την πρώτη στιγμή στήριξαν αυτή την επιχειρηματική μου δραστηριότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελευταία νέα
 
Blogger Templates